Kubraadmr bende özele gidiyorum, doktorum tahlil isteyeceği zaman hep kağıda yazıp veriyor bunları sağlıkocağında yaptır gel onların yapamadığını burda yaparız boşuna dünya para ödeme diyor sağolsun.Sağlıkocağında yaptırıyorum tahlilleri doktorum sonuçlara bakıyor eksik olanları özelde yaptırıyorum