tubatub kzlar gunaydın elım kesildi dıkıs attılar . 30+4 hamıleyım basına gelen varmı zararı oluyor mu
Melisaasilem tubatub annem bana hamileyken yaşamış uyuşturmamışlar canlı canlı dikmişler Ama hiçbir sorun yok
babysevgi tubatub bişey olcağını zannetmiyorum zaten tetanoz aşılarınızı da tamamlamışsınızdır . Temiz ve kuru tutmaya dikkat edin yaranızı 1 hafta 10 günede dikişlerinizi alırlar ztn
Yesmckmk Bi zararı olmaz hatta yaranız bu dönemde çabuk iyileşir enfeksiyon yaptırmamaya dikkat edin cok kan kaybınız olmadıysa birşey olmaz
2Mucizemm 🤯 geçmiş olsun ama bu soruyu ciddi anlamda sorduğunuza emin misiniz? Eliniz kesilmiş dikiş gerektirecek kadar kötü olmuş demek ki dikişin nasıl bir zararı olabilir yapmayın lütfen.