Aaygul Kızlar selam 32.haftada çalışabilir raporu alacağım özel hastaneler veriyor mu kabul ediliyor mu malum virüsten dolayı hiç devlete gitmedim orda kaydım bile yok nasıl bir yol izlemeliyim özel sektörde çalışiyirum
Aytmina Aaygul ben özelden almıstım veriyorlar, fakat benim doktorum virüs sebebiyle çalısabilir vermedi o ayrı bir mesele :)
Aaygul Ben özel muayenehane ye gidiyorum özel hastanede de belli bir doktorum yok rastgele gidip herhangi birinden mi alcam
Busraanur gmz_ergrl 32+0 olduğunda almalısınız. Ben tam o zaman aldım ama cumartesi benim dönüm günlerim iş yerine 32+2 de verdim.