RabiaMG bende de var rahim ağzı kısalığı, serklaj yaptırdım 15+3 te, açılma başlamıştı. Bir erken dogumum var 20+5 te. Ama en son ölçtüğünde 25 mm civarı dedi doktorum. Bende annemlerde kalıyorum yemek tuvalet banyo dışında ayakta durmuyorum biraz oturup biraz yatıyorum. Şuan 19+4 üm. İnşallah önceliğim 30 lari görmek sonrasında 38 i görmek 🙏🏻 hepimize nasip olur inşallah sağlıkla vaktinde kucağımıza almak 💚🙏🏻