Serifeinc4 Sevgili anneler anne adayları hamilelikte kilo vermek normal bir durum mudur? 18+6dayız 2 kilo kadar almıştım şuan tekrar verdim bilgisi olan var mıdır?
Damalakko Serifeinc4 15 haftaya girdim hamileliğimde 4 kilo verdim bebek gelişimi iyi olduğu için şuan normal zaten ilerleyen zamanlarda alırmışız yine de sağlıklı besinleri tüketmeye çalışalım
gokcecan Serifeinc4 ilk 2ay 2kg verdim kusmaktan… ama sonraaaaaaa havada karada olanı yedim yiyorum 😂 29.haftadayım 11kg aldım
Bebislerimiz 55 le hamileligime basladim suan 51 kiloyum 11 haftadayım. Bebek saglikli olduktan sonra gerisi onemli degil 3 aydan sonra asil aliniyor dediler
Bekliyoruz123 19 haftaya girdik hiç kilo almamışım. Ama bebeğin kilosu normal dedi doktor. Kişiden kişiye değişiyor son aylarda kilo alımı daha hızlı oluyor
Damalakko Serifeinc4 ayran kefir süt yoğurt gibi şeyleri ara öğün olarak tüketin bende çok zorlandım sadece bebeğim için biraz yemeye çalıştım yumurta yiyemedim pek her 2 saatte çok az da olsa birşeyler tüketmeye çalıştım