sevaltanyeli Merhabalar bir sorum olacak 4 lü tarama ile ayrıntılı ultrason aynı şey mi ki değilse 4lü taramayı yaptırmak önemli midir ben 2li yi yaptırdım çok şükür temiz çıktı 3lü ye gerek yok direkt 4lü yaptırırsın dedi doktorum ama gerek var mıdır bilemedim