Basilicums dediğiniz doktoru duymadım hiç ben ilk doğumumu devlette yaptım Suat doğandı doktorum çok iyiydi şuan Anadolu hastanesinde.normal doğum olduğu için acilden giriş yaptım Suat doğan girmedi doğuma normal olarak acilde o gece hangi doktor varsa rastgele ebeler sağolsun gecenin bi vakti gittiğim için uyuyorlardı ve ogünde şansıma kimse doğum yapmadı ben tek başıma 10 saat sancı çektim ve zor doğum oldu annemi eşimide yanıma almadılar Oyüzden özele gidiyorum ve sezaryen olmayı düşünüyorum