Kızlar bugün kontrole gittim kordon dolanmasından dolayı pazartesi alıyorlar sezeryana bugün tam 38 haftalık olmuşum doktor artık riske atmayalım Pazartesi alalım dedi tabi ben şapır şapır ağlamaya başladım birden aslında galiba biraz korkum var nolur duanızı eksik etmeyin Allah razı olsun şimdiden 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏