Mimarhanim canım merhaba bugün Alper Beye gittim güzel ilgili bi dr ama doğumhaneyi bende gezmedim,biraz kalabalık müşterisi var öyle..👍Normal doğuma ebeler giriyormuş illa kendi dr istersek fiyat normalde sezeryan da 1200 müş 🙂Allahım hayırlı insanlarla karşılaştırıp kolay sağlıklı doğum nasip etsin🤲❤️👍