zhrmlk54 doğum evi açık randevu çok zor bulunuyor bende 29 haftamda gitmek zorunda kaldım şimdi 31 haftama girdim özel bir polikliniğe gideceğim istediğim ilgiyi göremiyorum orada. İstediğimiz doktora da sıra almak çok zor 35. Haftadan sonra randevusuz boş olan doktora girebiliyorsun haftan uygunsa gidebilirsin yada kadın doğumun arkasında ali gülsoy var orası da iyi bir yer ücreti de iyi kontrollerde doğum evi yetersiz ama doğumda iyi olduklarını söylüyorlar orada doğum yapanlar rabbim hayırlısını nasip etsin