merhaba anneler sezeryan sonrasinda kan pihtilasmasi yaşayan var mı sol ayağım tamamen şişti aşırı sertleşti. Toplardamarim tıkanmış kendi doktoruma gittim o da şehir hastanesine sevk etti.tomografi çekildi ve bir sürü cihazlara girdim. Bu kan pihtilasmasinin akcigerime de sicrayacagini söyledi doktor. Film sonrası temiz çıktı akcigere sıçramamis. Hayatimin en kötü günlerinden biri diyebilirim.bebegimi hastaneye almadılar eşim sadece yanımdaydı. Bebegimi emziremedim o dışarıda ağladı ben içeride ağladım…bir de doktor bizi epey korkutunca eşimin de gözleri doldu. O kadar çaresiz hissetmiştim kii.Allah kimseyi sağlığıyla sevdikleriyle sınamasın inşallah 🙏