HafsaRumeysa Sabah 8 bucuktan beri hastanedeyim sezeryana alıncam bekliyorum dualarinizda banada yer verin lutfen 😔🤲💝
HafsaRumeysa Bebislerimiz sagol cnm ciktim.yataktayim agrilarim var biraz 6da corba verecekler sonra yavas yavas yuruyeceksin dediler
HafsaRumeysa Pinkyellow tesekkurler 😊 iyi hamd olsun uyuyo simdi emzircm 2 saatte bir emzir dedi hemsire 😊