Kızlar adetim 13.temmuzdu geçti 15 i sabah pembe bir leke geldi adet oluyorum sanıp ped koydum fakat sonrasında hala kanamam olmadı. 16 sında kan testi verdim sonuç negatif bu arada. Bu sabah hala adet olmadım.Stres yaptım çok galiba başka açıklaması olamaz.Adet olcakmıs gibi de hissetmiyorum.Kan testi. 1.20 net cıktı artık 1 hafta daha beklerim adet olmassam doktora giderim duzenli adet goren biriyim çünkü çok morelim bozuk😭😭😭