Kizlaarrr. 39+2 bugün ve hastanede nst sırası bekliyorum. Bu arada Bursa Şehir Hastanesindeyim. Memik Karaküçük doktorum ve suyumun azaldığını söyledi. Sancim da çıkarsa sezaryene alınacağım. Tecrübeli anneler sizce genel anestezi ile mi, epidural mi yoksa spinal ile mi Sezaryen olmalıyım?? Sorularınız olursa cevaplarım severek sevgiler