Beyza9197 Kızlar carşamba günü kalp atışını duymaya gidicem nası bi duygu hem korku hem heyecan var 6+3 haftalıgız siz kacıncı haftada duydunuz
MYstryy Beyza9197 duyulur cnm.Allahın iznyle dua et bol.bol stres yapma stresin hic bir faydasi yok iyide olsa kotude olsa sonuc vardir bir hayri guzel dusun guzel olsun 🙂
Merveee07 Beyza9197 ben ilk 5haftada gittim kese görüldü embriyo ile sonra 7.haftada gittim kalp atışını duymuştuk çok şükür
Nehirr88k Beyza9197 bende 6. Haftada duymustum canm stres yapma 😊 hakkında hayırlısı olsun inşallah 🤲
Aslihan2 Kizlar ben 5. Haftamdaymisim meger dun öğrendim ve ekranda sadece kalbin attığını gördük boyls pıt pıt biseyler atiyodu doktor baslamis kalp atisi haftaya tekrar bakalm dedi boyle bisey yasayan oldu mu 🙄🙏