Bende bir kimyasal gebelik geçirdim sizi anlıyorum çok zor günler geçirmiştim size tavsiyem bol bol dua etmeniz ve kesinlikle neden olmuyor diye stres yapmamanız çünkü gerçekten çok büyük etkisi var bide yumurtlama günlerini takip edip ona göre denerseniz şansınız daha yüksek olacaktır inşallah gönlünüze göre olur ❤️😇