Kızlarr bir sorum olacak. Ben adetten 8 gün önce kan testi yaptım kanda çıkmadı. Ama adetin 2. Günü peçeteye beyaz akıntıyla beraber pembe akıntım geldi. Ve o gün erken gebelik testinde pozitif çıktı kan verdim 184 çıktı. Pembe akıntım da 3 gün sürdü hergün sadece bir kere geldi ve bugün 4. Gün kesildi tamamen. Henüz ikinci kanı vermedim sizce değerim yükselir mi nasıl ??