Busraky kusura bakmaancak yazabılıyorum ağrılarım yenı hafifledi. Soinal anestezi ile oldum . İnsan biraz korkuyor ameliyathane ortamı geriliyor ağladım bile birazcık. Anestezi iğnesini doğru dürüst hissetmedim bile serum takılırken daha cok acıdı diyebilirim belden olunca insan bi tedirgin oluyo ama hiç de düşündüğüm gibi degilmiş🤷🏼♀️ Zaten 1 dakka içinde uyustum sondamı Uyuştuktan aonra taktırdm hiç hissetmedim. Doktorun gelmesiyle bebeğimin doğması bir oldu 10 dakkada çıktı bejım içim gecmiş hatta sesine uyandım biraz ameliyatta miğdem bulandı anesteziden sanırım bir iki öğürdüm felan ama aç olduğumdan kusmadım. Sonra geçti dikişimde heralde15 dakika felan sürdü. Odaya alındım anestezinin etkisi geçince çok ağrım oldu öyle böyle değil. Titremeye basladım. Sonra bana en etkilisinden bi ağır kesici yptılar. Rahatladım biraz uyudum . Tam uyuşukluğum gidince yürütmeye çalıstılar inan çok zordu ayağa kalkarsam ikiye bölünecem sandım. Zar zor kalktım ama cok zordu. Sonra ikinciye kalktım. Oda biraz zor oldu. 3. De hiç okadar zorlanmadım yanı zorlasam desteksiz kalkardım. Ayağa kalkmaktan korkma sakın. Çok canı yanıyo insanın ama gerçekten kalktıkca duzelıyosun nescafe içiyorum meyve yedim biraz birazda kuru yemiş. Hala sütüm gelmedi ama gelecek insallah. Umarım sende yavrunu en kısa zamanda kucağına alırsın❤️