Kızlar 19 haftalığım bebeğimin hareketlerini yavaş yavaş hissetmeye başladım ama böle sürekli değil arada bide sadece sırt üstü yattıgım zaman rahmimin sol tarafında hemen pıt pıt hareketlenme oluyo sizdede sadece sırt üstü yattıgınızdamı hissediyorsunuz