MiniKaya Merhaba önceden sürekli oluyordu ama geçmişti şuan 21+2 deyim iki gündür sanki boğazımda tüy var ve geçmiyor öksürükte yapıyor annemler endişeliniyor malum korona var diye bu nasıl geçicek ya çok sinir bozucu
Laila26 Refludur kesin bendede oluyor tuy degilde sanki ekmek lokmasi falan kalmis gibi. Su icince geciyo yemekleri fazla ciynemek lazim