deniztekin Bu kadar takmayın lütfen. İnsan daha yeni olduğu için sabırsız oluyor, çok büyük ihtimal bir sonraki kontrolde öğrenirsiniz. 11 haftada cinsel organları oluşuyor o yüzden kesin bir şey söyleyemez doktorlar. En iyisi 11’den sonrası. Ben devlet hastanesinde 17 haftalıkken öğrendim erkek olduğunu, doktor görmek için biraz uğraştı. Ondan öncesinde 12 haftalıkken gitmiştim, onda ben sormadım bile cinsiyeti şimdi belli olur olmaz muallakta kalmayalım istedim. Hem cinsiyeti hem devlet-özel durumunu bu kadar takmamak lazım. Önemli olan doktorun kendisi, isterseniz onu değiştirin