Uhhg35- Kızlar 2 günüm sezeryan sonrası ayağa kaldırdıklarında biraz yürüyünce gaz yaptım bugün sabah ayağa bile kalkamıyorum acayip sancım var doktor geldi gaz sancın var dedi yürüyüş yap ama yataktan kalktıktan Sonra iki büklüm oluyorum napmam lazım
1Heyv Uhhg35- dayanman lazım canım. Dik yürümeye çalış. Böyle yapmazsan iyice tembelliğe alışacak vücudun çok zor toparlanırsın. Bir de kayısı hoşafı yanında yoksa kayısı suyu al iç.
pelinnns Uhhg35- klima falan açıksa gaz olmasını o da etkiliyo. Sade nescafe içebilirsin hem kabız olmazsın hemde inanılmaz gaz çıkartmıştı bende. Benimde 15 gün oldu
Tnskmn Uhhg35- tam 40 gün önce olmuştum… size toz halinde bir ilaç vermediler sanırım… bana vermişlerdi tuvalete zor yetişmiştim 😂😂 bol bol yuru canm