Elif_5092 3_prenses_annesi bende bağlatacam ınsalah onumuzdekı hafta doğum 3. Çocuk bence yeter dıye düşünüyorum o yüzden bağlatmayi düşünüyorum
3_prenses_annesi Elif_5092 hayırlı doğumlar canım şimdiden sağlıcakla doğur inşallah aynen rabbim evlatlarimiza ömür versin