Elisa aynı Yaştayız benimde kısmetse ikinci olacak ben de Aralık başı doğum 🥰 ama nasıl karar veririm böyle bişeye bilemiyorum bir daha düşünmüyorum ve kara kara da korunma yöntemlerini düşünüyorum spiral kesinlikle istemiyorum hem güvenilir değil hem ben zaten geç adet oluyorum bu zamana kadar hep hap kullandım memnunum da ama göğsümde kitle çıktı onun için hap da istemiyorum artık