Duyguork bana sorarsan kilo yapıyor.. ben o yüzden bir dönem kullanmayı bıraktım şimdi ise doğumda kan ihtiyacı olduğu için son aylardayım düzenli kullanıyorum…vitamin ilacını da bırakmıştım, dedikleri gibi iştah acıyor.. ama kan ve vitamin değerlerin düşükse sen kullan