prensleriminannesii 33 haftaya girdim geçen hafta sancılarım vardı hastanede yattım erken doğum riskinden hala devam ediyor 32 haftada 2300 dü 33 e girdik bugün 2600 olmuş sanırım bu gidişle erken doğumu atlatsamda kilosundan sezeryan olucam 😒
Bernaaa prensleriminannesii maşallah kilolu bebis olacak sanırım.ama bu sizin için bi avantaj erken doğsa bile kilo işi okadar önemli ki yeni hayatına ayak uydurmada zorlanmaz.inşallah zamanında ve sağlıklı bir doğum yaparsınız..bende benimki minik die üzülüyorum 28.haftadaa 1150 gr.di.e
Lamelif prensleriminannesii 32+4 de 2300 gr 33+4 de 2700 gr olduk 15 gün önde diyor doktorumuz ben zaten sezaryen olucağım 😍
prensleriminannesii Bernaaa muz ,kaşar peynir ve tereyağı çok yiyorum bunlar kilo aldırıyor sanırım bir haftada 300 gr almş geçen hafta Çarşamba günü 2300 dü 😊