lizge bendede hamileliğin 12.haftaları cıktı sirke surerek gecti şuan 33.haftadayım yok çıkmadı bidaha. Devlete söyledim normal olur onun için sezeryan olma dedi bayramdan sonra özele gitcem bakalım ne dicek merak ediyorum. İlk oglum normal doğurdum böyle Bi skntı yasamadım bu hamileliğim de cok kasıntı sigil yasadım