Kızlar 30.haftamdayım karnımın üst tarafında ağrı var. Midemin hemen altında. Ne sağa ne sola doğru yatabiliyorum ağrıdan dolayı yatamıyorum şu an. Oturunca da hissediyorum ağrıyı ama yattığım kadar değil. Neden oluyor sizce başınıza geldi mi böyle bir ağrı?