selinn35 Benim ikinci kez kullanısım. İlkinde tutmadı insallah bu sefer olur. Benimle aynı durumda olan var mı ? Kacıncıda hamile kaldınız? Belirtileriniz nelerdi kızlar
Mahbuss selinn35 4 kere çatlatma iğnesi tedavisi gördüm ama olmadı kendiliğinden 2 ay sonra hamile kaldım. İnşallah sen hamilesindir 🤗
Nuuuurrrr Valla ben 5 kere oldum hiç birinde olmadı tedaviyi bıraktığım ikinci ay kendiliğinden hamile olduğumu öğrendim 🥰