testler yalan doğru değil vs deniyor da bence mantığı anlaşılmıyor.
Risk yüzdesi veriyor size yüzde yüz doğruluk değil. Doktor size her riski söylemek zorunda ense kalınlığı var denildiğinde bir risk var evet olabilir de olmayabilir de .
Doktor erken doğum riskin var diyince ama doğurmadığında ultrason aleti ve doktorda mı doğru değil yalancı o zaman
Yani tıbta bir şeylere inanıp bir şeylere hayır saçma demek neye göre hangi kritere göre?