Mervee0 bende istemedim. Ama doktorum dedi ki; eğer bi düşük vs olursa bu bize sebebini gösterebilir.. dilersen 3.4.taramaları yaptırmazsın ama ikiliyi tavsiye ederim dedi.
bu da bana çok mantıklı geldi. O yüzden ikili taramanın yaptırılmasından yanayım..