Odymerve 12 haftalıkken öğrenmiştim. Herkes kesin erkek bu diyodu. Yavrum minnoşcuk değişmedi sonradan da detaylı ultrasonda da kız olduğunu teyit ettik rabbim gönlüme göre verdi. Herkese öyle nasip etsin inşallah 🥰🐣🙏🏻 23 haftalık oldu çok şükür
069193 11+5 de erkek denildi. 14 de kıza benziyor denildi. 21+5 de detaylı ultrasyon da kız dedi doktor. Ancak kimse kabul etmiyor kız olduğunu karın yapı mı vucut seklimi gören erkek diyor. Ama benim bal kızım olacak biliyorum 😀
Theaydins haftada kıza benziyor ama değişebilir dedi 17 haftalıkken kesin kız dedi şimdi 29 haftalık olduk 🥰
aysehifa4 sue92 13 haftalıkken tahminde bulundu ama 21’de detaylıda kesinleştirdik 🥰 şimdi 39+1 haftalık hamileyim minik prensesimi bekliyorum 🐣
Cucu2015 sue92 oldu valla ikisini de erken öğrendim. Yanılma oluyor erken söylenenlerde ama bizde olmadı 🤗