Bicik geçen hamileliğimde bende öksürük olmuştu ve ilaç kullanamadığım için çok zorlanmıştım, komşum ayva yaptağı getirmişti ( onu demleme usulü içmiştim sanırım, nete bakın çıkar mutlaka) iki içmye kesilmişti deneyin mutlaka derim 👍🏻Yoksa hamilelikte öksürmek sıkıntı zor oluyo :( geçmiş olsun