Arkadaşlar merhaba hep hikayeleri okurdum bana da yazmak nasip oldu çok şükür benim eşim cezaevi personeli karantinada olduğu için bende babamların evine geldim bugün kaç gündür evinde kalıyordum cuma günü çatı muayenem var babam ve annem getirecekti herneyse sabah uyandım erkek kardeşimle çarşıya gittik kahvaltı yaptık anneme geçtim annemin evini süpürdüm sildim uzandım uykum geldi uyudum uyandım Biranda suyum geldi sonra evime geçtim ablamla çantalarımızı aldık derken Duşa girdim çıktım kan geldi hastaneye geldik ebe çatıma baktı ki 6 cm açılmam var öğleden buyana sancı çekiyorsun diyor ama ben anlamadım Doğum başlamış dediler beni korku sardı ebelere yalvarıyorum sezeryana alın diye diyor kadın 20 dk doğum bitecek ne sezeryanı inanılmıyorum tabi doktorum geldi derken epidural vurdular çatıma baktılar ki 10 cm olmuş doğuma çıkardılar 10 dk doğum bitti oğluma kavuştum çok şükür erken geldi ama maşallah çok iyiyiz şuan hastanede 3 saatlik anne olarak yazıyorum Allah herkezi bir avazda kurtarsın inşallah .