Benimde boş hep boştu bebek baya aşağıda dedi doktorum ayakta çok durma oturmayı tercih et seni rahatsız eder dedi. 31 haftalık oldu Ama bizimkisi doğum pozisyonunda değil iki hafta önce gittiğimde doğum pozisyonundaydı yine dönmüş😄 inşallah yine döner 😊