Miray_38
4 doğum yaptım. Biri erken doğumdu,en zoruydu ama 7cm e kadar anlamadım.Sonrası 45dk sürdü doğum dahil.
Sonraki 2doğum 41 ve 42 biterkendi. 5-6 cm le gittim.O da şöyle,baktım beldeki kasıktaki ağrım geçmiyor 5dakkada bir geliyor. Hemen suya koyduk valla ılıktı işte oda sıcaklığında.
3dakkaya düşünce hastaneye gittim.Sancı sürecim 41 olan 2. doğumda 10saat kadar sürdü ama abow diyeceğim kısmı hissetmem 8cm oluncaydı.O kısma kadar annemle kantine filan iniyordum odamda takıldım,suyum gelmemişti kanama yoktu.
42 olan 3. doğumda 6cm olmuştu gittiğimde hastaneye,evde duş aldım çanta hazırladım.Uyudum kahvaltı ettim arada yoklama ve adet ağrısı gibi. Doğumhaneye girdiğimden mesela 2cm de dayanamıyorum diyen de var.Artık benim yapımdan mı yoksa ananemin demesi ki ottan mı bilemicem 🤷🏻♀️
Neyse işte onda da hastanede odamda duş aldım,koridorda yürüdüm.Nts bakıldı. Yatağıma çarşafı filan değiştirdik.Sonraki muayene gelemeden dedim ıkınıyorum geldi sanırım tam hatırlamıyorum 2 yada 3 saat geçmişti doğdu.
Oğlumun doğumunda 40 hafta bitiyordu arada yokluyordu. 41 olunca hastaneye geçtik 10dk arayla.Suni takıldı, suya koyduk. Zaten 3cm kadar açılmam vardı. Oğlumun baş yerleşmesi yamuktu 3 gün manevra yapmakla geçti. Gene 7-8 cm olana kadar bişi anlamadım. 10cm oldu hemen zaten de yarı omuzla yan girdiği için oğlana bişi olur diye korktum sezaryen oldum çünkü ıkınsam da inmiyordu ,sonra doğum oldu otu çıkarttık. 5.gün kontrolünde rahim toplanmış dedi dr da şaşırdı.
5-10 günde toparlandım hep.
Geçen haftada arkadaşıma verdim ilk doğumuydu, 4cm açılmayla gitmiş 5dk da bir. 2,5 saatte doğumu oldu.