DuyguY 1-2saatir garip bi ağrı var kızlar belim Ve kasıklarım Da.ara ara ama sürekli bi ağrı değil karnımın içinden de patır patır sesler geliyor baloncuklar patlıyor gibi acaba gaz sıkışmasımı yoksa sancı mı başlıyor yavaştan suyum nişanım gelmedi 39+5im.
Tatlisannedilekk DuyguY doğum sancısı belden kasıklara vururmuş cnm sıklığını falan takip et haftanda ileri, sıklaşırsa hastaneye git belki bebiş geliyordur🙂
DuyguY ayseeemiray bele vuruyor kuzum yatamadım kalktım koltukta oturuyorum ara ara yürüyorum artıcak gibi sanki sancılar.bebeğin hareketleriyle takip ediyorum bakalım şiddetlenirse gideceğim inşallah sabaha kollarımda uyanırız kızımla 😍😍
IpekDefne Aynısı bugün bende de oldu hatta şuan bile aynı dediginiz gibi sancı-kramp yaşıyorum🤷🏻♀️ Ne yapıcamı şaşırdım… ben 36+5 haftalıgım bu arada. Siz iyice kontrol edin cogalırsa bence hastaneye gidin
DuyguY IpekDefne takip ediyorum sancıları ve hareketleri kuzum uyuyamadım kalktım iyice artarsa gideceğim bakayım. İnşallah bu gece süprizimi yapar bize ipek kızım😍
DuyguY Tatlisannedilekk inşallah kuzum uyumadım takip ediyorum halen .bebeğin hareketleri iyi oldukça hareketli birazdan doktor kontrolümüz var bi duş alıp çantaları alıp gideceğim bakalım ☺️Adet sancısı gibi hala biraz arttı ama dayanabiliyorum 😌