brcbr 19 haftalık gebeyim 1 saattir ara ara ppıt pıt sanki damar atıyo gibi bişey hissediyorum ,acaba bu bebeğin hareketimi?😻 bebeğin hareketlerini hissedenler ilk kez nasıl anladınız☺️
Mine_Nur123 brcbr evet canım bebek hareketi.Bende ilk 15.haftamin sonunda hissetmiştim.Zaman geçtikçe o pit pitlar daha fazla güçlenecek 🤭🤰😇
HamzaMoms brcbr canım bende 17 haftalıgım o pıtpıtlar takır tukurlar oluyor coğu kişi bebiş hareketi diyor 🙈 ama dün akşam ilk defa baloncuk patlar gibi oldu cok sertti sanırım tekmesiydi diye düşünüyorum , aytınlatabilir misiniz tecrübeli anneler🥰
CansuDemir brcbr aynen pıtpıtla içinde kanat çırpması gibi hafif gıdıklama gibi hoş bir hissiyat. Daha sonra daha da kuvvetleniyor. 10 hafta sonra attığı tekme mi yumruk mu hepten anlarsın 😂 30 dan sonra hobarey zaten 😂
Mink brcbr o pıt pıtlar heyecandan uyuyamamalar zamanla tekmeden uyuyamamalara dönüşüyor 😂😂 bir kaç güne daha da çok hissedersin anlarsın yavaş yavaş tekmemi içerde savaşmı var 😂
Tatlisannedilekk brcbr bende ilk 15-16.haftamda hissetmiştim öyle pıtpıtlar sonra baloncuk patlaması gibi, şimdi 28haftalığım gümbür gümbür tekmeler yiyorum🤭
Aselumay brcbr bizde 20+3 haftalığız 😌 ben 18.haftamda tekmelerini hisettim çok şükür 15 te de kıpırtılarını hisediyordum 🙏
Caglanuroney dün tam 17 haftalık olmuştum akşam uzanırken karnımın sol tarafında değişik bı hareketlenme hissettim ilk defa böyle bişey oldu pıtır pıtır bişey oldu 2-3 saniyelik biseydi çok heyecanlandım acaba bebeğim hareket mi etti ya 🥰🥰
Aselumay Caglanuroney bebeğiniz büyük ihtimalle bende de önce öyle oldu ama zaten balık kayıyormuş gibi birseyler oluyor 😄 sonra o minik tekmeleri çok net hissedeceksiniz Allahın izni ile 😌