Nstde kağıt veriyorlar sze sonucu doktora gösterin diye altlı üstlü iki bölüm. Biri bebeğin kalp atışları alttaki isr sancılarınız. 0-100 arası kalp gbi aşağı yukarı çizgiler oluşur. Çizgilerden kaça çıkıyor sancınız görebilirsiniz.
erken doğum riskinden 1 hafta hastanede yattım 100 e varan sancılarım oluyordu çok fazlaydı fakat sancıyı hissetmiyordum kasılma şeklinde hissediyordum. Ztn kasılmalar karnın taş gbi olması nstde sancıyı gösteriyor. Nst bağlıyken karnınız kasıldığında ekrana bakın 0-100 arası sayıları görürsünüz, çizgilerden anlamazsanız bile. Sancının 100 olması fakat düzenli bi şekilde olması doğum için şart, yoksa o sancılar erken doğumun bi işareti
yani bi aydır erken doğum ile cebelleşen biri olarak bunlaroçı diyebilirim sze