Sibel0 fito krem verdi bana dr çok etkili çatlağım oldugunda sürdüm hemen morlugunu gecirdi ve azalttı ama çok yağlı yani üç gün yıkamasan çıkmıyo ama gercekten etkili hemde devlet karşılıyo zaten dr um pahalıda alsan ucuzda bişey değişmiyo dedi önemli olan nemli tutabilmek bu kremin yeni oluşan çatlakları iyleştirme özelliğide var ben memnunum sadece sürdükten sonraki hissini sevmiyorum