24+3 haftalık hamileyim. 3-4 gündür sırtımda omuriliğe doğru sol koluma vuran şiddetli ağrı yaşıyorum. Dayanılmayacak kadar ağrıyor sıcak kompleks yapsamda fayda etmedi. Böyle ağrı çeken var mı normal mi? Bizlere verilen ilaçlarda sınırlı olduğu için dr gitsem bir çözümü olur mu?