16 + 4 teyim ve özel bir hastaneye gidiyorum ancak doktorum inanın hiç ilgilenmiyor yada ben abartıyorum ilk gittiğimiz günden beri inanın bizden önceki yarım saat içerdeyse biz giriyoruz eşimle resmen 5 dakika ikili test yaptırdık mesela direk kapıdan çocuğunuz sağlıklı bir ay sonra beklerim dedi bu kadar muayenede aşırı kısa tutuyor inanın vitaminim bitti kaç ay devirdim ilacımdan bile haberi yok ben dedim ona hocam bi vitamin alıcakmıyım diye anlamadım gitti 🤷♀️