Kızlar bi post açmıştım sabah , hastaneye gitmiştim ve muayneden sonra eve geldiğimde kanamam olmuştu akıntıyla karışık akşam birdaha gittim acılmaların yeni başlamış dedi 2 3 cm akıntıyı ebe gösterince mukus o nişan gelmiş dedi agrım da belimde var sizce doğum olurmu