Serminay Melektrlmz_27 bence rahim genişliği ile alakalı sanırım benim annemin karnı hiç çıkmamış hafif kilo almış gibi göbeğim vardı sadece dedi drlar bile şaşırmış bu mu doğum yapıcak diye. Benimde tam tersi karnım şiştikçe şişiyor. Bir yerde okumuştum karın kasları ne kadar güçlüyse o kadar geç çıkıyormuş bununda etkisi olabilir.
Ilayda12345 Melektrlmz_27 35 haftalık hamileyim ama hala karnım doğru düzgün çıkmadı başkalarının karnını görünce kıskanıyorum doğurucam resmen az kaldı keşke az belli etse kendini bende tadını çıkarsam 😂
Mervee88 Melektrlmz_27 58 kiloyla hamile kaldım bulantılarım yüzünden 52 kiloya kadar düştüm🙄 doktoruma söylediğimde kilo almamaktan değil çok kilo almaktan kork dedi😊 21.haftam bitiyor verdiğim kilonun daha 2.4ünü geri almışım😊 dün detaylıya gittim bebeğimin herşeyi süper kilosu 411 gram olmuş😊 yani geri almaya başladığım kilo bebeğe yaramış😊 zaten son zamanlarda koca bir göbekle hayat yeterince zor olacak 😊 o yüzden ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi😊 milleti duymayın boşverin yoksa herkes bişey söyleyip can sıkıyor🙄 siz kendinize ve bebeğinizin sağlığına odaklanın sadece 🥰
kocak_57 Melektrlmz_27 bu haftalarına iyi bak 6 ay olunca Keşke öyle olsaydı diyeceksin 😂 nefes alamıyorum şimdi benimde erkek bi anda çıktı karnım şuan keşke diyorum yani 😂😂🙏
Cemos_habes Vücut yapısı ve ic karınla alakalı o canım bende 18 haftalık ikizlere hamileyim karnım hafif var bazen gazdan dolayı şişiyor ama haricinde daha çok yok herkesde aynı değil bebeğin sağlıklı olduktan sonra kilo karın çok da önemli degil