Esracglr Arkadaşlar bısey dıcem. Bugün doktora gıttm 20 haftalık hamılym. 12 haftalıkken erkege benzio dedi. 17 de gittm kız dedi Bugün gttm yine erkek dedi artik hangisine inanaym bilemedm 😔😏🤔
Hilal54 Esracglr bence erkektir bana da öyle oldu 15 de erkek dendi sonra kız dendi 21 .haftada gitti kesinlikle erkek dediler
Nihall Esracglr bence netleşince duymak isteyin sürekli kafa karıştırmış ya da doktorunuzu değiştirin
BaloglumM Esracglr canim ayrıntılı ultrasonu bekle 12. Haftamda erkekti 16. Haftamda kız organ taramasında erkek olduğu kesinleşti 😁
Esracglr Nihall bu sefer ben hic sormadm bilr erkekti değil mi dedi hayr kız demistbz dedim ama erkek dedi pipiyi grdu kesin dedi
Esracglr Elifelik önce erkege alistk sonra kız ona da alistk bu sefer erkek deyince ben sok oldum tabi. Ama bazen olabiliyo tabi
Esracglr BaloglumM haftaya çarşamba günü ayrintilim bakalım inşallah değişmez o günde kime ne dicm sasrdm 🙄😁
Ikinciyibekliyorum Esracglr bana da 15. Hafta da kiz dedi ama sanki muallakta kaldi gibi geldi. Hiç birşey almadım beğendiğim şeyleri bile valla 🙂 şimdilik bekliyoruz perşembe günü kontrolüm var o zaman kesin söylerse bizde emin olacağız🙂
Esracglr Ikinciyibekliyorum aman ha sakin almayın bende hafta sonu alicktm neyse dedim.haftaya alirz kaç kere aldim elime geri biraktm şimdi onlari degstrecktm 😂😂
merwwe Esracglr eee girmediniz mi ayrıntılıya 6 aylık olduk demişsiniz zamanı geçirmeyin belirli haftalar arası giriliyor çünkü