gokhansevval Gezmis vallahi bacım şükür et her hamilelik kusma ile geçmeyebiliyor tabi belki ileri ki haftalarında başlayabilir 11+4’üm hâlâ ilaca devam 😂
Kuzeymiraa Gezmis şükret 🙏 16. Haftama kadar her sabah üst üste 4 5 kez istifra ederdim. Bulantılarım bittiğinde kendimi iyi hissetmeye başladım hamileliğimin tadını çıkarttım
Neslihankk Gezmis 18.haftam biticek bende hic kusma yaşamadım Ilk gebeligimde fazlasıyla yaşamıştım çok şükür daha da olmaz diye düşünüyorum 🥰🤗
Canan95 Gezmis canım bende hamilelik boyunca 3 kez kustum başlarda bulantı oluo du sadece. Sonra kusma bulantı nedir bilmedim.30+5deyim. Normal kusma olmaması ☺️
Mommy2b Gezmis 13 haftalığım midem bile bulanmadı hiç kusmadım sadece bazı kokulardan tiksindim bi ara şimdi o da geçti :)
Minikbirkalp Sona yaklaştık ve bastan sona ne midem bulanmıştır nede çıkartmışımdır normal yani seninde 😂😂
Damalakko Gezmis 15.haftama girmek üzereyim hiç kusmadım bence şükredelim şanslıymışız bebek sağlıklıysa kusmak kusmamak önemli değil bence