HilalAkgul Merhaba önerebileceğiniz kadın doğum doktoru varmı? (Ortadoğu hastanesine gittim bugün, devlet hastanesinden hic bir farkı yok malesef bosu bosuna paranıza yazık etmeyin.)
Bktbll HilalAkgul ben ankara şehir hastanesine gidiyorum gebeliğimin başından beri herşeyle gayet iyi ilgileniyorlar temiz hastane özel gibi bence
Senadmrts HilalAkgul ben şehir hastanesinde Doğum yaptım geriye çok güzel kesinlikle tavsiye ederim sancı çektiğim odada Doğum yaptım banyosu sıcak suyu herşeyi var
HGa HilalAkgul canımm Çiğdem Demirel Güler muaynanesi var eşi aşkın evren Güler ile beraber kesinlikle tavsiye ediyorum