iatay2163 İyi geceler hanimlar keyfi sezeryan dusunuyorum ve en erken ne zaman olursa o zaman bebek alinsin diyorum aslinda annem ailem bu düşünceme çok kızıyor ama ne yapayim geceleri uyuyamiyirum yasimda kucuk diye bebegi vucudum bunyem kaldırmıyor en erken bebegi kac haftalikken alir doktor
UrasEgeninannesi iatay2163 38 den önce almazlar. Bebeklerin gelişimi 37-38 haftalarında tamamlanıyor. Herşeyden önce sağlıklı gelsin bu kadar acele etmeyin
-g3lsh iatay2163 35.haftada alınsın istiyorsun sanırım ama gereklilik olmadığı sürece yani ;bebeğin kilo alamaması,suyun azalması ,artması gibi tıbbi durumlar olmadığı sürece kimse 35.haftada almaz.Bebeğin gelişimini tamamlamamış olacak çünkü
iatay2163 UrasEgeninannesi haklisin acale ediyorum ama gercekten cok zor geciyor nefes nefese kaliyorum oturamiyorum kalkamiyorum hic bisey yapamaz hale geldim
UrasEgeninannesi iatay2163 bunlar hamileliğin tatlı huzursuzlukları evet yaşadığınız durumun zorluğunu anlıyorum bende 32 haftalık gebeyim ama bu zorlukların olacağını bilerek bebek istiyoruz. Mecbur olarakta katlanacağız. Sağ Salim kucağımıza almak nasip olsun inşallah herşeyden önce
Deletedmom414 iatay2163 neeee sakamisin sen yok canım şaka herhalde acelen neydi senin evlilik için ya çok küçüksün herseyin başındasın sorumlulukların fazla olacak erken 3vlenmeyin ya ne olur 🙏🏻😔
iatay2163 Deletedmom414 aynen suanda ceremesini cok aci bi sekilde cekiyorum😒 daha vucudum bunyem kendine yetmezken birde bebisime bölünüyor o yuzden kaldiramiyorum en erken şekilde doğum istiyirum😣😣😣
Kuzeymiraa iatay2163 benimde keyfi 🤷🏻♀️ Doktorum 38 artılarda hatta 39 da sancın olmazsa alırım dedi rabbim gönlüne göre versin 🙏❤️
iatay2163 Kuzeymiraa 39 mu 😮😮😮ben nasil dayanicammm o kadar rabbim hepimizi tez zamanda sağlıklı sıhhatli evlatlarimiza kavuştursun
iatay2163 Kuzeymiraa Kuzeymiraa haklisin galiba dogduktan sonrada zorliycaklar bizi😂😂😂ah annem ah simdi nasilda anliyorum onu
Deletedmom414 iatay2163 işte herşeyin erkeni sorunlu çok erkendin be canım hayırlısı olsun yinede allah nasip görmüş vermiş sabret kaç haftaliksin sen en geç 39 40 da alıyorlar en erken 38de
ecembugra53 iatay2163 Doğum göre 2 hafta öncesine alınıyor canım tabi bebeğin sağlığı durumu göz önüne alınarak
Kuzeymiraa iatay2163 rabbim güç versin herkese de sanada inşallah geçicek merak etme salma kendini asıl doğduktan sonrası zorluklar bekliyor bizi