tugbaayaz Asli1453 bugün gittim 35+0 usg de 2920 çıktı ama doktorum 200 gram fazla ölçüyor bi programdan dolayı dedi 2.700 yani haftasıyla uyumlu dedi sizinde gayet iyi bence
Rabiaili Asli1453 aynı hafta ve gündeyiz bende 36+3 üm ve bugün kontrole gittim bende 2800 küsur olduğunu öğrendim doktor herşey yolunda güzel büyümüş dedi
Aytmina Asli1453 Bende 36+4 üm 2817 gram demekki bı haftalarda olması yereken kilo bu. Benim doktorumda haftasıyla uyumlu gayet güzel gidiyor boyle giderse doguma kadar 3.500 3.800 olur dedi bu da istediğimiz rakamlar dedi.
Yesim122 Merve_seda benimde oyle canim 35+5 te gittim 2400 cikti en fazla 2800 falan olur dedi 🙄 en azindan 3 kilo falan olsaydi dogunca sisinede gidiyo cunku