Tazeannelikk Hanımlar merhaba, 38 haftalık olduk çok şükür, bu sabahtan beri afedersiniz ama büyük abdest isteği var hep makatta ama tuvalete gidiyorum bir şey yok, kabız olmak gibi bir şey yani ama kabızlık değil, doğum belirtisi olabilir mi bu?